Administrace e-learningových školení


Administrativní systém pro správu e-learningových školení – LMS


Naše aplikace pro administraci e-learningových školení tj. LMS (Learning Management System) umožňuje efektivně řídit a spravovat systém vašich e-learningových školení.

  • Přehledná evidence uživatelů s barevným odlišením platných, propadlých a expirujících školení.
  • Karty uživatelů.
  • Přidělení opakujících se školení a nastavení periody jejich opakování.
  • Přidělení jednorázových kurzů – seznámení s dokumentací, oznámení o legislativních a vnitrofiremních změnách apod.
  • Filtrace a generování sestav.
  • Automatické zasílání oznámení před ukončením platnosti školení 3 upomínky v pravidelných intervalech, první je zaslána 30 dní před expirací školení. Oznámení obsahuje hypertextový odkaz pro přímý vstup do školení.
  • Opakované zasílání upomínek pokud školení propadne.
  • Zasílání oznámení uživatelům (organizační, informační apod.).
  • Správa certifikátů.

Před zprovozněním LMS s vámi uzavřeme zpracovatelskou smlouvu o zpracování osobních údaje – GDPR.