Administrace e-learningových školení
Administrativní systém pro správu e-learningových školení – LMS
Naše aplikace pro administraci e-learningových školení tj. LMS (Learning Management System) umožňuje efektivně řídit a spravovat systém vašich e-learningových školení.
- Přehledná evidence uživatelů s barevným odlišením platných, propadlých a expirujících školení.
- Karty uživatelů.
- Přidělení opakujících se školení a nastavení periody jejich opakování.
- Přidělení jednorázových kurzů – seznámení s dokumentací, oznámení o legislativních a vnitrofiremních změnách apod.
- Filtrace a generování sestav.
- Automatické zasílání oznámení před ukončením platnosti školení 3 upomínky v pravidelných intervalech, první je zaslána 30 dní před expirací školení. Oznámení obsahuje hypertextový odkaz pro přímý vstup do školení.
- Opakované zasílání upomínek pokud školení propadne.
- Zasílání oznámení uživatelům (organizační, informační apod.).
- Správa certifikátů.

Před zprovozněním LMS s vámi uzavřeme zpracovatelskou smlouvu o zpracování osobních údaje – GDPR.