GUARDIAN

GUARDIAN je unikátní aplikací pro komplexní řízení BOZP a PO ve firmách. Jedná se o ERP (Enterprise Resource Planning) pro oblast BOZP a PO.

Uživatel má k dispozici přehledně všechny potřebné informace BOZP a PO v jeho organizaci:

  • registr neshod a závad včetně indikace míry riziky,
  • dokumentaci a záznamy BOZP a PO rozdělené – pro jednotlivé provozovny a pracoviště,
  • úkoly včetně jejich přidělování jednotlivým uživatelům,
  • plánovací kalendář,
  • lhůtníky:
    • školení zaměstnanců,
    • zdravotních prohlídek zaměstnanců,
    • revizí a kontrol technických zařízení,
    • údržby technických zařízení,
    • další periodicky se opakujících činností
  • protokoly z dohlídek na pracovišti,
  • výstupy z ročních prověrek,
  • databáze pracovních pozic,
  • databáze pracovišť,
  • databáze zaměstnanců,
  • databáze technických prostředků,
  • databáze chemických látek a směsí včetně bezpečnostních listů,
  • přístupy k e-learningovým školením a řídícímu a administustrativnímu rozhraní LMS,
  • přehledy školení a certifikátů ze školení.
  • úroveň rizika v organizaci,

a další důležité informace.

Pomocí GUARDIANU je možné komunikovat s koordinátory společnosti GUARD7, v.o.s. – zasílat své připomínky, náměty, žádosti, objednávky, plánovat dohlídky apod.
GUARDIAN propojíme s vaším ERP nebo CRM systémem.