Služby v oblasti pracovněprávních vztahů

Zajistíme pro vaší organizaci komplexní služby v oblasti pracovněprávních vztahů. Ta podlehá momentálně vysoké pozornosti kontrolních orgánů České republiky a neplnění stanovených povinností je nekompromisně pokutováno
Můžeme pro vás zajistit:

  1. Audit.
  2. Průběžné zajištění (outsourcing řízení oblasti pracovněprávních vztahů, dále jen outsourcing PPV).
  3. Poradenství.

h2.PRACOVNĚPRÁVNÍ AUDIT

Audit se skládá z těchto fází:

  • Shromáždění podkladů:
    - pracovní smlouvy
    - evidence pracovní doby
    - vnitropodniková dokumentace – pracovní řád, mzdové předpisy…..
  • Vyhodnocení podkladů a zpracování zprávy z auditu:
    -návrh k odstranění neshod,
    - návrh k optimalizaci řízení pracovněprávních vztahů.
  • Projednání auditu s klientem.

Rozsah auditu:

  • součinnost zaměstnavatele a orgánu jednajícího za zaměstnance,
  • rovné zacházení,
  • pracovní poměr a dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr,
  • odměňování zaměstnanců,
  • náhrady,
  • pracovní doba,
  • dovolené,
  • zvláštní pracovní podmínky některých zaměstnanců,
  • agenturní zaměstnávání.

Varianty a ceny auditu

prozkoumání podkladů a vyhodnocení probíhá na pracovištích organizace.

  • Audit pro firmy do 10 zaměstnanců – 7770,-
  • Audit pro firmy s 11-25 ti zaměstnanci – 11250,-
  • Audit pro firmy s více než 25- ti zaměstnanci 19750,-

ONLINE AUDIT PRACOVNĚPRÁVNÍCH VZTAHŮ

předání podkladů a komunikace mezi strananmi probíhá elektronicky.

  • Audit pro organizace do 10 zaměstnanců – 3570,-
  • Audit pro organizace s 11-25 ti zaměstnanci – 4900,-
  • Audit BOZP a PO pro organizace s 25 – 50 ti zaměstnanci 8850,-

Dlouhodobé zajištění pracovněprávních vztahů – outsourcing PPV

Obsahuje:

  • Audit.
  • Zavedení a aktualizace systému řízení pracovněprávních vztahů.
  • Poradenská činnost.
  • Zpracování smluv a vnitřní dokumentace a jejich aktualizace při změně právních předpisů ČR nebo podmínek v organizaci.
  • Právní zastupování v rozsahu podle zvolené varianty.
  • Vzory, předlohy a formuláře.
  • Výcvik vedoucích zaměstnanců a zaměstanců.
  • Právní služby a poradenství.

Objednejte si některý z výše uvedených produktů
Email: guard7@guard7.cz