Kariera

Hledáme zaměstnance pro výkon pracovních pozic KOORDINÁTOR BOZP A PO a TECHNIK BOZP A PO

Pracovní pozice KOORDINÁTOR BOZP A PO.
Místo práce: Pardubice a u klientů společnosti.
Nástup ihned.

Popis práce

  • jedná se o administrativní práci v sídle společnosti
  • tvorba, aktualizace dokumentace BOZP a PO
  • komunikace s klienty – řešení problematiky BOZP a PO
  • jednání s orgány odborného státního dozoru – především s KHS, OIP nebo HZS
  • tisk a vazba dokumentů
  • občasné služební cesty ke klientům

Požadujeme

  • minimálně střední vzdělání,
  • komunikační schopnost,
  • samostatnost při řešení problémů,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • dobrou znalost práce na PC,
  • vysoké pracovní nasazení,
  • loajalitu,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

Nabízíme

  • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.
  • možnost získání odborných způsobilostí v oblasti bezpečnosti práce.
  • vzdělávací semináře v oblasti BOZP.
  • zajímavou práci, ve které je možnost profesního a platového růstu.

Mzda

  • základ 14 000,- Kč hrubého měsíčně
  • příplatek 2000,- Kč hrubého měsíčně za samostatný výkon práce (po zaučení)
  • po získání odborné způsobilosti v PO – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • po získání odborné způsobilosti v BOZP – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • po získání jakékoli další odbornosti související s předmětem činnosti zaměstnavatele (např. ekologie, vyhláška 50/1978 apod.) – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • provize za uzavření paušální smlouvy 5% z fakturované částky bez DPH po dobu 12-ti měsíců,
  • provize za uzavření jednorázové objednávky 5% z fakturované částky bez DPH.

Pokud nemáte oprávnění (odbornou způsobilost) v oboru bezpečnosti práce a požární ochrany, poskytneme vám odbornou praxi a připravíme vás na zkoušky.

V případě zájmu vyplňte online dotazník nebo zašlete své CV na adresu: eichler@guard7.cz nebo kontaktujte:

Bc. Miloš Eichler – jednatel společnosti
e-mail: eichler@guard7.cz
mobil: +420 605 246 604


Pracovní pozice TECHNIK BOZP A PO.
Místo práce: U klientů společnosti.
Nástup ihned.

Popis práce

Při výkonu této pozice se jedná především o koordinaci a zajištění BOZP a PO u klientů po celé ČR s občasným přespáním v lokalitě předem plánovaných dohlídek ze sídla společnosti, sběr podkladů pro tvorbu, aktualizaci a správu dokumentace BOZP a PO, která je zpracovávána a aktualizována ze sídla společnosti, vyhledávání rizik na pracovištích u klientů, zjišťování jejich příčin a zdrojů, návrhy opatření k jejich odstranění, sledování změn v legislativě týkajících se BOZP a PO, školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO, šetření příčin pracovních úrazů, návrhy preventivních opatření, kontrolu jejich plnění a o komunikaci s orgány státní správy.
Veškerá komunikace s klienty probíhá především s administrativními pracovníky v sídle společnosti, technici provádějí především fyzickou kontrolu stavu BOZP a PO přímo u klienta, technici pro svou práci mají k dispozici služební automobil, mobilní telefon a notebook.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • odbornou způsobilost v oblasti požární ochrany – osoba odborně způsobilá v požární ochraně (OZO PO) nebo technik požární ochrany (TPO),
  • znalosti předpisů v požární ochraně,
  • obecné znalosti zákoníku práce,
  • výborné komunikační schopnosti,
  • samostatnost při řešení problémů a důraz na přesnost,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • dobrou znalost práce na PC,
  • vysoké pracovní nasazení,
  • ochotu se dále vzdělávat
  • loajalitu,
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,

Nabízíme

  • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.
  • možnost získání odborných způsobilostí v oblasti bezpečnosti práce.
  • vzdělávací semináře v oblasti BOZP.
  • zajímavou práci, ve které je možnost profesního a platového růstu.

Mzda

  • základ 15 000,- Kč hrubého měsíčně
  • příplatek 2000,- Kč hrubého měsíčně za samostatný výkon práce (po zaučení)
  • po získání odborné způsobilosti v PO – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • po získání odborné způsobilosti v BOZP – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • po získání jakékoli další odbornosti související s předmětem činnosti zaměstnavatele (např. ekologie, vyhláška 50/1978 apod.) – 2000,- Kč hrubého měsíčně
  • provize za uzavření paušální smlouvy 5% z fakturované částky bez DPH po dobu 12-ti měsíců,
  • provize za uzavření jednorázové objednávky 5% z fakturované částky bez DPH.

V případě zájmu vyplňte online dotazník nebo zašlete své CV na adresu: eichler@guard7.cz nebo kontaktujte:

Bc. Miloš Eichler – jednatel společnosti
e-mail: eichler@guard7.cz
mobil: +420 605 246 604
kariéra G U A R D 7, v.o.s.



Tyto webové stránky G U A R D 7, v.o.s. používají k analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto stránky používáte, sdílíme se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací. OK